Monday, July 12, 2010

- sikit lagi! -

selamat petang Okayama :)
sedihnya bila semangat2 tengah buat repOrt
tibe2 tak sedar diri tertidur
report tinggal sikit lagi tak siap
saya suka repOrt kali ni :)
tak macam repOrt hikari hari tu ;(
berblog la dulu kejap
bagi saya menulis blog ni tak ganggu pun stadi saya
sebab just amik masa dalam 10 minit cam tu~
makan aiskrim kejap;
saya suka buat ni---->
ala-ala banana split gitu gaya die
tapi saya tak kisah ape nama die
sebab yang penting sedap
oleh kerana semut merah suka sangat makan aiskrim dan pisang!
sedap kan? hihi ni semut merah buat sendiri
potong pisang n letak aiskrim chocolate + vanila

dan tak sabar nak say "sayonara" pada cik jikken( experiment)
dan cik repOrt
sekarang tengah buat 2nd last report
esOk jikken last
saya sangat hepi dan seronok sebab sem depan da tak ade jikken bagai ni
moga-moga perjalanan hidup saya berjalan tenang dan lancar
sabar,sabar,sabar
sikit lagi nak habis n boleh prepare utk final exam

"Maka bersabarlah engkau( Muhammad) dengan sabar yang baik." ( 70:5)

No comments:

Post a Comment

sugar(s)