Tuesday, December 8, 2009

ALHAMDULILLAH~

7hb 12 2009
tarikh yang sangat memberi makna pada aku
sebab ape yang aku impikan aku da dapat
moga dipermudahkan untuk aku meniti hari di Jepun nanti
ファウズィア ビンティ アブドゥル アズィズィ
岡山理科大学の工学部
電気電子システム学科
合格した。
Allah saja yang tahu 気持ち aku mase tu
Alhamdulillah..tu saja yang dapat aku ucapkan
先生 sume tepuk2 tangan
水野先生 paling kuat tepuk
sebab dia tahu aku nk sangat g 岡山
betapa aku bimbang dengan 面接 aku
sampai aku emel 水野先生
先生、心配です。[emel aku]
ファウズィアさん、心配いらない。いい知らせがあると思う。[sensei reply]
lepas tahu aku goukaku tadi..die senyum je kat aku
die senyum je kat aku.comeyy la papa 水野 ni..hehe
orang yang paling penting untuk bagitau berita gembira ni
pastinya ibu tersayang
suka ma aku dengar. sebab die tahu aku nk sangat g dai tu
Ain ngan Soha pun antara orang penting
sebab diorang ni akan sehidup semati ngan aku kat sane
hehehe...yang pasti aku x kan duk rumah sorang ye kat 岡山
Ain ngan Soha kene settlekan masalah ni
cari rumah untuk 3 orang..haha
ape yang buat aku gembira sangat ni
# sebab mase mensetsu aku kene goreng ngan sensei tu pasal nenryou denchi!
aku kene soalan2 yang susah diluar jangkaan aku
# sebab 2nd choice aku 東海大学..seyes aku pilih tokai sebab aku x nk kene mensetsu banyak kali..langsung xde kokoro junbi nk g tokai..jadi kalu x dapat okayama aku kene g tokai..tapi awal2 aku da kokoro junbi da..sebab kalu kene g tokai, mungkin tu yang terbaik untuk aku..skali goukaku okayama ni..Alhamdulillah..
tapi ape2 pon
aku tetap berdoa supaya kejayaan ni meninggikan lagi rasa syukur aku pada Allah
semoga aku dijauhkan dari sifat2 ujub,riak,takbur..[nauzubillah]
terima kasih kepada rakan2 yang bagi nasihat mase aku down dulu
sori kalu aku terlalu emotional..tapi ok gak ade kimochi bimbang ni
kita jadi tak terlalu mengharap+ x putus2 doa
kepada rakan2 yang wish omedetou..
terima kasih..saya gembira dan saya doakan kawan2 saya dapat 1st choice..
kepada yang belum dapat
jangan bimbang sangat; banyakkan berdoa; yakinlah ketika berdoa bahawa Allah mendengar doa kita
chewahh..pandai je aku nasihat orang lepas aku dapat 1st choice ni..hehe



No comments:

Post a Comment

sugar(s)