Saturday, November 21, 2009

rupe-rupenye~



Mizuno sensei offer g kinki aku x nak
aku kimeta g okayama
sebab mase tu tgh down dengan result yg agak rendah
jadi aku meletakkan diri aku terlalu dibawah
sbenanye ade keinginan gak nk masuk kinkiAlign Centertapi ramai sangat mintak
takut x dapat+kecewa
ingatkan 面接 okayama senang
skali sume bende die tanye
soalan 電気回路+物理 sume kuar
x masuk soalan 専門 agi
-fine- aku jawab
tapi aku x yakin ngan jawapan aku
aku x yakin aku dapat g Okayama
tapi masih berharap
aku da letih utk bersedih lagi
aku yakin
Allah tahu ape yang terbaik untuk aku
mungkin ini cara Allah mentarbiyah aku
aku redha Ya Allah
asalkan Kau redha apa yang aku lakukan
kawan2..doakan aku..
bukan doakan aku dapat masuk okayama
TAPI
doakan aku dapat apa yang terbaik untuk diri aku~

"rupe-rupenya yang dicari itu terlalu dekat
hanya berada di hati sendiri"

No comments:

Post a Comment

sugar(s)