Saturday, December 19, 2009

selamat tinggal metro~!!

Alhamdulillah
setelah 2 kali menjalani test JPJ
aku berjaya dapat lesen P
test kali kedua berjalan lancar
aku malas da nk takut2 lagi
aku bawa biase2 je
macam blaja ngan cikgu dulu2
"jangan la takut JPJ tu. dia pun manusia jugok." nasihat percuma dari Pn.Noresah a.k.a mak aku
heeeee~
dapat JPJ pempuan, laluan 2
"alamak, JPJ pempuan." hati bermonolog
"laluan 2 ye." kate JPJ tu
"laluan 2? laluan susah,jauh,memerlukan keberanian mase nk masuk simpang. xpe la. aku tawakal."
aku bwk dengan berhati2 supaya x keluar garisan lagi. mesti JPJ tu nk tergelak tgk aku.keras kaku je tangan control stereng..lantak la..asalkan boleh lulus

KAWANKU SUME SURIRUMAH

sepanjang di metro
aku dapat ramai kawan
tapi aku paling rapat dengan 3 orang surirumah
Kak Ita, Kak hendon, Kak Aina
mereka ada cerita hidup masing2
kak Ita seorang yang peramah
suka msg2 kalau free
ada 2 orang anak, duduk di padang jawa
dia pon amik test 2 kali
lulus hari yang sama dengan aku
tahniah buat kak Ita
Kak Hendon pula duduk di Kota Kemuning
husband die keje engineer di JVC
kak hendon jenis yang kuat usaha
ada 2 orang anak
pandai buat kek+kuey2
suka masak jugak
sangat peramah dan banyak da resepi yang kak hendon bg
tapi kak hendon x amik test keta lagi
baru nk abiskan motor
last skali kak aina
husband die keje polis
kak ainaa jenis yang lembut
banyak bagi nasihat
anak die 6 kalau aku x silap
yang pasti
aku sangat gembira jumpa2 kakak2 surirumah ni
diorang kadang2 klakar jugak

TERIMA KASIH CIKGU2 METRO

terima kasih buat cikgu2 metro
sebab banyak bg tunjuk ajar
drpd x pandai drive langsung
sampai da lulus JPJ
siap drive merbahaya ag
hahaha
time kasih buat cikgu Najib
seorang cikgu yang pendiam
bila mengajar cool saje
cikgu Din seorang yang banyak cakap
suke buat lawak
x boring la kalu die ngaja
en azam boss
seorang yang peramah
dan suke cerita pasal kehidupan
siap promote suh buat business ag

SLAMAT TINGGAL METRO

ape2 pon
aku da boleh ucap gud bye pada metro
lepas ni weekends aku bukan di Metro lagi
ape2 pon pengalaman amek lesen ni
satu pengalaman menarik bg aku


2 comments:

  1. akan ku tunggu mu dtg ke shbaura mnaiki kete..

    ReplyDelete
  2. haha
    akan ku drift ke baura wahai cik desir :P

    ReplyDelete

sugar(s)