Tuesday, May 25, 2010

Okayama Dimata Saya: sebulan 28 hari

hai semut merah
sashiburi~!
lame saye x bukak n menulis
sori ye semut merah
saye baaaaanyak keje lain nk kene buat
dulu macam relex aje
sekarang da makin terisi pula masa2 saya
janjinye nk sambung kisah sejarah tentang Islam
tapi saya masih belum berjaya menjadikan semut merah ni
sebuat blOg yang bermanfaat
x tahu kenapa
idea untuk berkongsi tentang sesuatu yang bermanfaat
hanya muncul bila tiba turn saya menulis di azzariyat.com
Ohh hari ni 25 mei..maknanya sudah 2 bulan 4 hari saya di Jeepun
and sudah sebulan 28hari di Okayama
semakin lama disini
makin banyak yang boleh belajar
belajar erti matlamat di Jepun
belajar erti mengasihi sesama sahabat
belajar mengenal diri
ramai yang membantu
senior2 baik
kawan2 baru dari Okayama Daigaku pun baik
suke~
kalau masa awal2 dulu mak tanya
"suke ke tak duk sana"
saye mesti teragak2 nak jawab
sebab saya x tahu saya suke ke x duk sini
tapi sekarang dah semakin suka duk sini
baaaanyak sangat cerita tentang Okayama
baaanyak sangat pendapat yang ingin saya kOngsi
tapi nanti la
nak buat entri pasal "Okayama dimata saya"
insyaAllah ada sambungannya~

2 comments:

  1. haha..
    dengan adenye "madu" aku ni
    hidup bertambah ceria
    madu forever syae..haha

    ReplyDelete

sugar(s)