Sunday, February 21, 2010

- dating terakhir -

wah3
hari ni dengan suka hatinye
aku n ex-rooma8 keluar dating utk kali terakhirnye
act tiap2 tahun after exam
aku akan keluar dating ngan cik Nurul ni
tahun ni dating kami sangat menarik
dimana ada 5 destinasi dituju
pukul 7.45pagi lagi kakak Nurul hantar
kitorang ke masjid India a.k.a jalan TAR
tapi aku lebih suka panggil Jamek saje~
sampai2 kul 8.23 pagi kompem2 la sogo masih tutOp
g la breakfast dulu
makan nasi goreng+telur+teh ais
pas makan sambil bercerite2 tu
jalan2 cari broOch
sudah rambang mata maaa
berjaya jugak mendapatkan 7+4 biji broOch
kami masuk sogo amik duit n jalan2 dalam sogo
nurul da capai 2 helai baju utk try
aku x capai mane2 baju lagi
sbb masih belum ade yg berkenan dihati
maka aku pon naik la beberapa floor lagi
tempat jual barang2 baby
seperti biasa aku beli la baju untuk buah hati pengarang jantung
kali ni beli untuk Rayyan pule
Alyaa achik da beli banyak kali kan
kali ni turn Rayyan pule ye~
lepas beli barang kat sogo
kami kuar rOund jamek dan duit pon
melayang dengan banyaknye
lepas tu gi Mid Valley
sampai2 makan dulu
kali ni nurul ajak makan di Laksa Shack
dengan senang hatinye
aku order Laksa Lemak Singapore
sedap..seyes sedap~
jalan2 dalam Mid xde ape pOn
x puas hati
sebab tujuan aku kuar nk cari kasut
maka pegi la Subang Parade
jumpe jugak 1 kasut
gumbiranya tapi duit melayang lagi la
destinasi 1: sogo
destinasi 2: sekitar jalan TAR
destinasi 3:Mid Valley
destinasi 4: Subang Parade
destinasi 5: jeng3..kedai makcik baksO!!haha
sampai TBP pegi beli makanan nk makan malam la
Alhamdulillah Allah permudahkan
perjalanan kami pegi dan balik
time kasih Nurul
hepinye saye dihari ini
kat Nihon nanti sambung dating ye~

2 comments:

  1. wah..jeles ngn nurull..bila nak dating ngn ex yg nih plak nih??

    ReplyDelete
  2. @ elly:
    haha..bleh2 elly
    nanti nk dating gtau la :D

    ReplyDelete

sugar(s)