Wednesday, January 20, 2010

::::::::::::::: kem ibadat :::::::::::::::

huh! huh! huh!
ari ni baru leh bernafas dengan baik
minggu ni hidup penuh dengan keje
ade happyou+repOrt+kuiz denjiki
nampak sikit tapi byk bende nk kene buat
Alhamdulillah sume da lepas dengan tenangnya

KEM IBADAT
ari sabtu ahad ade kem ibadat
biase aku memberontak sket bab2 kem ni
tapi kali ni aku x memberontak
maybe sebab lame x buat
bende2 lasak ni kan
kali ni pegi ngan bersemangat sebab 2 hari 1 malam
tapi mcm biase
sepanjang kem selera makan memang x de
makan skit2 je (nabila jgn jeles..haha)
bagi aku ni kem paling best yang aku penah join
lambat datang dewan pon x marah
biase kalu g kem
lambat sket kompem kene marah nye
pelik lak aku ngan kem ni
selain leh tengOk Tuan haris yang ensem macam Sein Ruffedge
ade gak sorang jurulatih yang mukanya same macam Azrul sensei
menarik2
aktiviti pon boleh tahan relax la
yang paling menarik mesti la aktiviti dalam air
best gile n byk gile bende2 lucu berlaku mase tu
memang pengalaman berharga
satu lagi yang best mase malam tu
kejernihan emosi ke name aktiviti die
lebih kurang la
yang pasti die cakap pasal ibu dan ayah
mase die stat cakap pasal ibu tu
aku memang da x leh tahan
sebab memang da seminggu hOmesick
air mate da stat kuar mase mule2 die cakap lg
tapi cover2 sebab xde orang nangis lagi
lame2 die duk tambah cite2 sedih
tik!tik!tik maka gugur la air mata
siap suh tulis surat wasiat lagi
tapi aku suke aktiviti ni sebab da lame x nangis
hahahha
hari last pon best gak
ade cakap2 ngan senpai(senior) yang da keje da pon
ade tu siap nk sambung master kat Australia lagi
dengar cite senpai ni
buat aku semangat lak nk jadi orang yang pandai
jadi orang berilmu
nk sambung master pon ade
dulu memang bertekad lepas abes degree
nk balik mesia keje terus
tapi pikir2 balik mcm best je sambung master
moga2 ade rezeki nk sambung master
bg aku ok la kem ni
facilities pOn ok cume mule2 bilik kitorang kene serang ngan lebah
lepas tu da leh pindah bilik
ni la kem terakhir untuk kitorang kot
yang pasti kem ni memang enjoy!!


6 comments:

  1. best tul kenangan kt kem ni kn...igt x mlm tu kte wt pe???..pas tu pgi sok kte sume ngantuk..kenangan terakhir kem kte kt jad...

    ReplyDelete
  2. efek drp main PS mlm tu,3 hr 3 malam ngantuk x hilang2 hahaa..mu suko la kem gni mugo x kna denda dih :P

    ReplyDelete
  3. @insyirah:
    haha..ingat malam tu kite buat pe
    aku ngantuk tau esoknye
    tp main PS tu memang best dr ngantuk jd x ngantuk..
    hahaah

    ReplyDelete
  4. @desir2sakura:
    hahhaha
    mu tu ngantuk sokmo nabila wei
    aku suko la kem2 hok xdop dende ni
    aku x suke org denda aku
    tapi aku suka tgk orang kene denda
    hahahha

    ReplyDelete
  5. jee..plg best skali maen ps la kt kem tu.mcm2 ak tau..hehe..bnyk bnde baru yg ak blaja.hehe..menarik la mlm tu..bilik lebah la..pastu tuan haris yg hensem tu..waaa..hehe..xcye kite tdo berlime.muat plak tu.

    ReplyDelete
  6. @al-kauthar:
    haha..tu la
    kadang2 kite leh belajar dr pengalaman org lain
    bilik lebah: aku suke tgk lebah berkumpul ramai2..haha
    tuan haris: memang ensem gile baik punye..haha
    haha..aku pon x caye muat kite berlime..kite memang la bahagia..cik hanis yg kesiannya..hahaha

    ReplyDelete

sugar(s)