Sunday, January 1, 2012

- 1 Januari 2012 -

" Kemantapan tarbiyyah melahirkan keajaiban cinta menggerakkan dakwah."

percaya dengan ini?
ya, saya percaya. sangat percaya~

1 januari 2012
pembukaan tahun baru yang amat manis buat saya
kerana hari ini saya bertemu ramai akhwat di bumi sakura yg penuh kesibukan ini
alhamdulillah

selamat hari lahir juga buat abang :)
tahniah, 8 bulan lg dpt 1st baby hehe amin :)
berita gembira terbaru, dulu ma cakap akan dapat 2 orang cucu tahun 2012 ni tapi semalam bertambah berita gembira, tahun ni kalau Allah izinkan, ma akan dapat 3 orang cucu
terima kasih ya Allah
beri nikmat gembira buat ibuku hari demi hari
selepas dia kehilangan insan yang paling dia sayang hampir 4 tahun lalu
moga Allah sayangi mak saya sebagaimana mak saya sayang kami 10 beradik, malah lebih dari itu harapnya:)

azam tahun baru saya;
nak meletakkan Tarbiyyah menjadi perkara yang paling utama dalam hidup saya,
nak menyayangi Allah melebihi kasih sayang saya kepada makhluk-Nya
dan akhir sekali
moga saya benar-benar beriman dengan azam saya ini :)

doakan saya dan saya pasti doakan kalian juga, insyaAllah :)

jom tatap gambar anak akhwat
anak pn iluni hehe
comel.comel.comel
sayang Maryam :)

No comments:

Post a Comment

sugar(s)