Sunday, June 19, 2011

-Selamat Hari Bapa; al-fatihah-

Hari ni hari bapa
Selamat Hari Bapa buat arwah ayah saya
semoga ayah saya tenang disana
moga doa-doa anakmu sentiasa buatmu tenang disisi orang yang dikasih Allah disana
selamanya saya sayang ayah saya
walaupun ayah saya sudah berada di kehidupan kekal disana
saya disini sentiasa mengingati dan mendoakan ayah tenang disana
tak berada disisi ayah masa ayah saya menghembuskan nafas terakhir adalah perkara yang cukup buat saya terkilan
dapat cium ayah sebelum ayah dikebumi adalah perkara yang cukup saya syukuri
terima kasih ayah kerana beri saya peluang menuntut ilmu dunia dan tak pernah lupa mengajar kami supaya tidak lupa pada kehidupan akhirat yang kekal
moga dapat jumpa ayah saya disyurga
sama2 menikmati kehidupan yang sangat-sangat bahagia di dalamnya
amin ya Rabb
sape2 baca entri ni bacakan al-fatihah untuk arwah saya ya :)

ini ada satu lagu
sejak form 2 lagu ni cukup saya minat
siap da hafal lirik die since form 2
buat ayah saya
ya, saya betul2 tuju lirik2 lagu ni buat ayah saya
mari la dengar :)
sayang arwah ayah saya selamanya;
Al-fatihah :)

2 comments:

  1. al-fatihah
    gee, insyaAllah, Allah dgr doa kamu syg :)

    ReplyDelete
  2. tq berd
    amin2 moga2 Allah sampaikan salam rindu saye pada arwah :)

    ReplyDelete

sugar(s)