Monday, February 14, 2011

- jumaat malam akan dirindui -

pagi ni masih turun yuki di okayama......:)
alhamdulillah proses pindah rumah hampir siap
penat tu jangan cerita lah..memang penat
tapi saya yakin ada hikmah disebalik semua ni
sedar2 da nak balik da lusa kan
kalau x pindah rumah mesti seksa jugak menunggu hari balik kan :D
jom hafal lagu hadis kat bawah ni
sebenarnye dulu tak tahu sangat pasal lagu hadis ni
tapi sejak dalam usrah ada slot hadis, semakin banyak lagu yang diperkenalkan
mungkin saya memang orang yang suka music dan lagu
saya rasa lagi mudah hafal dengan lagu
menarik cerita disebalik hadis2 ni
menanti untuk belajar banyak lagi hadis
tapi kan, lepas balik jepun balik
suasana mungkin berubah
malam jumaat yang dirasakan sebelum ni mungkin akan bertukar suasana
sebab kakak naqibah da nak balik Malaysia
siyes sedih sebab tu jumaat hari tu saye tak lepas peluang borak2 dengan naqibah saya
ada rezeki mungkin jumpa lagi
cuma yang pasti memang akan rindu sangat2 suasana setiap jumaat malam yang saya rasa best sangat
tapi insyaAllah setiap yang hilang itu Allah akan gantikan dengan sesuatu yang terbaik lagi kan
tak sangka dekat jepun ni, tarbiyyahnya lagi terasa indah
saya tak tahu kenapa
dan itulah salah satu sebab untuk saya rase berat nak tinggalkan jepun ni
ni lagu hadis yang belajar minggu lepas..:)



No comments:

Post a Comment

sugar(s)