Monday, November 15, 2010

- setengah hari indah -

bertemu mereka aku gembira
setengah hariku terasa indah
walau hanya setengah hari
mereka seperti hari2 disisiku
mereka masih ceria seperti dulu
mereka masih mampu tersenyum
mendengar cerita aku melihat 'hantu makcik'
mereka semangat bawa aku makan kedai malaysia
sebab mereka tahu aku x boleh makan makanan jepun melainkan terpaksa
mereka semangat juga bawa aku makan tomyam
yang da lama aku nk makan
aku gembira setengah hari itu
tapi malam itu
saat meninggalkan mereka aku bersedih
manisnya persahabatan ini :)

laksa@malaychan

ikan siakap masam manis ni paling best!

sayur kailan dengan ayam :)

omelette telur + udang :)
alamak gambar tomyam yang paling sedap tu lupe nk amik

mereka sangat sweet :)
terima kasih sahabat :)
walaupun pertemuan ni kita x rancang sangat
and last2 minute je tapi ia sangat manis
hontouni! :D
lain kali tak teragak2 lagi nk makan kat shin okubo ni
sedappp!

4 comments:

  1. geee!!!

    ble g tokyo ni??ade usrah ke sne????

    ReplyDelete
  2. @fani : adik!:D
    g weekend baru ni..
    ade keje sikit.. hehe alang2 tu jumpe sek ni
    dzul pon join jugop makan ptg tu.. makan malam x join.hehe

    ReplyDelete
  3. hihi
    nanti kite g tokyo kite makan sini deh soha :D

    ReplyDelete

sugar(s)