Thursday, August 20, 2009

keizai Ohh keizai~

sudah 3 minggu short sem bermula
2 minggu lalu punye class ok la~
denkikiki++kengaku nado~
minggu ni bermula class baru
saya fikir class baru ni menarik
rupa2 nye memang berkadar songsang dengan jangkaan
ade class economi ngan denryouku kougaku
economi dalam bhs Jepon okehh!!!
sabar sahajalah makanya~
apa yang saya dapat dalam program PRISMA
nampaknya tidak mampu membantu saya
untuk bersungguh2 dalam menuntut ilmu
saya cuba tidak tidur
cuba juga dengar sensei cakap kat depan
namun hampa nampaknya~
maka. hari ini saya menulis lirik2 lagu yg saya ingat
teruknye..rase berdosa dengan sensei
TAPI..
ingin saya jadikan blog saya ni tempat meluah isi hati
patut ke saya dipaksa belajar keizai(economi) ni
enggak pernah terfikir leh blaja economi pule~
siyesly x paham sensei ajar
lepas ngaja tros test
ooooohhhh taihen2~
dOp suke..cepat la abis keizai ni
cepat2!!
mohon doa agar mendapat pengakhiran yg mengembirakan utk keizai
amin3~...
mahu menyambung menulis gansho
mahu tidur awal juge malam ni
persediaan untuk keizai esOk..KOTTTTT!!

No comments:

Post a Comment

sugar(s)